Action disabled: source
Dyscypliny magów w Classicu

Opisałem już z grubsza wstępne zmiany w ogólnych zasadach nowej edycji Earthdawna. Przyszedł teraz czas na porównawcze zestawienie Dyscyplin z 1 Edycji i edycji Classic. Zastanawiałem się, czy nie zestawić również 2 Edycji (LRGames), lecz analiza i porównywanie 3 edycji na raz, zabrałoby mi zbyt wiele czasu. Zresztą i tak chłopcy z Red Brick twierdzą, że starali się zachować jak największą wierność 1 Edycji.

Jak zauważycie w rozwinięciu artykułu, na pozór niewiele rzeczy się zmieniło. Tylko na pozór, bo działanie praktycznie 90% talentów zostało zrewidowane i zmienione.

Porównanie talentów i zdolności Dyscypliny Czarodzieja

1 EdycjaED Classic
Krąg 1:
Czytanie/Pisanie D
Czytanie/pisanie znaków magicznych D
Matryca 1
Matryca 2
Rytuał karmiczny
Rzucanie czarów D
Tkanie wątków (czarodziejstwo)D
Krąg 1:
Czytanie/Pisanie D
Czytanie/pisanie znaków magicznych D
Matryca 1
Matryca 2
Rytuał karmiczny
Rzucanie czarów D
Tkanie wątków (czarodziejstwo)D
artykuly/analiza_edclassic_3.txt · ostatnio zmienione: 2018/01/10 13:39 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG