Majątek
Strój codzienny
Ubranie podróżne (bawełniany gruby kaftan, sznurowany, spodnie lniane, wzmacniane warstwowo, wygodne buty do wędrówek),
Solidny płaszcz podróżny, nieprzemakalny
trzcinowy kapelusz, nieprzemakalny
Uzbrojenie
Warstwowa zbroja skórzana (naszyte na płótno skórzane „łuski” wzmacniane mosiężnymi guzami, chroni tułów do pół uda i ramiona),
szeroki pas skórzany,
metalowy puklerz na lewym nadgarstku,
Miecz długi b.dobrej jakości (ze świątyni Horrora),
sztylet - podarunek od Nissiusa z Kaeru Hewdor.
Ekwipunek
Plecak,
Materac,
Narzędzia artystyczne do tatuażu,
krzesiwo i hubka,
pochodnia x2,
cynowy kubek imbryk i rondel,
lina 10 m,
Czekan, raki
Eliksiry
Pleciona torba ochronna na eliksiry (10 szt max),
Okład Kellixa x 2,
Antidotum Kelli x 4,
Fiolka krwi Molgrima,
2 fiolki jadu pająków z Serwos,
Sprzęt magiczny
Gotówka
Prowiant
Odzież
Dokumenty
Umowa stowarzyszeniowa z Okiem Throalu (05.04.1506TH)
Notatki ze Świątyni Horrora (kult Verijgorma),
Notatki opisujące Jorama (konstrukt z Kaeru Varenna)
Manuskrypt Jedoyeha (magiczny)
Notatki opisujące puchlaka, Horrora z jasiń Shogotham
Inne
Nieruchomości
Wynajmowany - Dom w wedshel w Korytarzach Bazrata, Przed Piekarnią Grulfa, IV.
Zasoby
Mieszkanie: jedzenie, spanie, pracownia alchemiczna ze sprzetem (retorty, alembiki, piecyk do wypalania), podstawowe odczynniki i substancje,
Jako Brat cechowy Gildii Alchemicznej JKM: Arket ile zdobędzie stosowne składniki może produkować wszystkie eliksiry z kategorii Unusual (Booster Potion, Halt Illnes, Kelix Poultice, Resist Disease, Resist Poison) zna też receptury trucizn (Padendra i Eyebite). Dopiero po osiągnięciu mistrzostwa (Mistrz cechowy w świecie gry) ma dostęp do receptur z kategorii Very Rare. Kategoria Rare, wymaga umiejętności na poziomie minimum 5.