Majątek

Strój codzienny
  • Ubranie podróżne (bawełniany gruby kaftan, sznurowany, spodnie lniane, wzmacniane warstwowo, wygodne buty do wędrówek),
  • Solidny płaszcz podróżny, nieprzemakalny
  • trzcinowy kapelusz, nieprzemakalny
Uzbrojenie
  • Warstwowa zbroja skórzana (naszyte na płótno skórzane „łuski” wzmacniane mosiężnymi guzami, chroni tułów do pół uda i ramiona),
  • szeroki pas skórzany,
  • metalowy puklerz na lewym nadgarstku,
  • Miecz długi b.dobrej jakości (ze świątyni Horrora),
  • sztylet - podarunek od Nissiusa z Kaeru Hewdor.
Ekwipunek
  • Plecak,
  • Materac,
  • Narzędzia artystyczne do tatuażu,
  • krzesiwo i hubka,
  • pochodnia x2,
  • cynowy kubek imbryk i rondel,
  • lina 10 m,
  • Czekan, raki
Eliksiry
  • Pleciona torba ochronna na eliksiry (10 szt max),
  • Okład Kellixa x 2,
  • Antidotum Kelli x 4,
  • Fiolka krwi Molgrima,
  • 2 fiolki jadu pająków z Serwos,
Sprzęt magiczny
  • Srebrna tarcza - do identyfikacji
  • Amulet obrony
  • Szkielet dłoni - przedmiot wzorca
  • Gorące kamienie
  • Płaszcz zimowych nocy
Gotówka
  • Srebro 3250
  • Złoto: 240
  • Złoto: 250 - udziały z zysków Neumani w Urupie (1507TH)
  • Szkatułka z 300 ss
Prowiant
  • bukłak 4l i 2 x 5l
  • pojemnik z kawą (1 funt)
  • słój z suszonymi papryczkami z Farram,
  • słoiczek z marynowanymi paprykami z Trosk
  • Pojemnik z solą
  • Suszone zioła
Odzież

Płaszcz zimowych nocy

Dokumenty
  • Umowa stowarzyszeniowa z Okiem Throalu (05.04.1506TH)
  • Notatki ze Świątyni Horrora (kult Verijgorma),
  • Notatki opisujące Jorama (konstrukt z Kaeru Varenna)
  • Manuskrypt Jedoyeha (magiczny)
  • Notatki opisujące puchlaka, Horrora z jasiń Shogotham
Inne
  • skóra z espagry
  • magiczne pióra z lodowych małp (16)
  • ścięgna z macek Horrora z Shogotham
Nieruchomości

Wynajmowany - Dom w wedshel w Korytarzach Bazrata, Przed Piekarnią Grulfa, IV.

Zasoby

Mieszkanie: jedzenie, spanie, pracownia alchemiczna ze sprzetem (retorty, alembiki, piecyk do wypalania), podstawowe odczynniki i substancje,

Jako Brat cechowy Gildii Alchemicznej JKM: Arket ile zdobędzie stosowne składniki może produkować wszystkie eliksiry z kategorii Unusual (Booster Potion, Halt Illnes, Kelix Poultice, Resist Disease, Resist Poison) zna też receptury trucizn (Padendra i Eyebite). Dopiero po osiągnięciu mistrzostwa (Mistrz cechowy w świecie gry) ma dostęp do receptur z kategorii Very Rare. Kategoria Rare, wymaga umiejętności na poziomie minimum 5.

arket/majatek.txt · ostatnio zmienione: 2017/10/08 13:53 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG