To jest stara wersja strony!


Trucizny w Barsawii

Mechanika

Zaraz po kontakcie z trucizną postać może wykonać test odporności. Jest to test Wytrzymałości vs Obrona Magiczna trucizny. Dopiero nieudany test oznacza że trucizna wywarła swój efekt. Co więcej taki test można powtarzać co runda, co godzina lub co dzień - w zależności od współczynnika „czas zatrucia”.

3 czynniki mają znaczenie w mechanice trucizn: efekt, czas zadziałania i czas zatrucia. Obrona Magiczna trucizny jest trudnością jej usunięcia/neutralizacji przez magiczne działania (zaklęcia, zdolności lub magiczne przedmioty). Stopień efektu trucizny jest używany do testów efektu trucizny (zależnie od jej efektu)

Czas zadziałania: określa czas w jakim po kontakcie z trucizną zacznie ona wywierać swój wpływ na organizm ofiary

Czas zatrucia: okresla jak długo efekt trucizny będzie się utrzymywał.

Efekt trucizny:

  • Paraliż
  • Osłabienie
  • Obrażenia
  • Śmierć

Czarna solanka

Type: Debilitation Spell Defense: 6
Onset Time: 2 rounds Step Number: 9
Duration: 2 hours

To oleiście czarny płyn o intensywnym zapachu ryby. Głównym składnikiem jest ekstrakt z trującej ryby shelgar żyjącej na jeziorze Vors. Dom Ishkarat zatruwa solanką groty strzał i ostrza sztyletów.
Działanie trucizny polega na osłabieniu mięśni i wywołaniu sztywności ścięgien. Zatruta ofiara ma problemy z poruszaniem się i działaniem wymagającym wysiłku.

zasady/trucizny.1559336809.txt.gz · ostatnio zmienione: 2019/05/31 23:06 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG