Punkty Legend

Za sesje z 09.01.2017
Pula legend VI - 900 - 2700
Pula legend: V - 500-1500,

1 spełnienie celów sesji (do 1 maksymalnej)
2 Konflikty (różnie)
3 Zdobycie magicznych skarbów (do 1 maksymalnej)
4 indywidualne czyny (do 1 średniej)
5 odgrywanie (bonus do 200 PL)
6 Spełnienie celów przygody (na końcu)

Cele sesji:
Dotarcie do Cobal, uzyskanie wsparcia i zdobycie informacji o ograch - ( 1/4 minimalnej puli)
Odnalezienie zaginionych galeonów - brak

Konflikty:
Lodowe małpy - 300 Pl na każdego Ogr strażnik - 80 PL na każdego

Indywidualne czyny:
Dhali - efektowne wyeliminowanie ogra - 200 PL
Arket - lodowe pióra małp (20 sztuk, wart 600 sr) - 200 PL

Odgrywanie:
Wszyscy, bonus +130PL

Łącznie:
Arket - 175+300+80+200+130 = 885 PL
Dhali - 225+300+80+200+130 = 945 PL
Gort - 225+300+80+130 = 735 PL
Kiro - 225+300+80+130 = 735 PL

Karma:
Arket -7, Dhali-1, Gort -5, Kiro -6.

Kasa: 3 x gorące kamienie, Arket, Dhali i Gort płaszcze zimowych nocy.

Inne:

Uwzględnione na początku sesji: Arket: Analiza horrora na 6, Umysł ze stali na 6, Karma -3 i plus 12 (tkanie do siekiery Gorta - udane)
Dhali: karma do maksa, Wykrywanie pułapek na 5.
Gort: Walka wręcz na 6, tkanie wątków -6 karmy (do Ręki arketa), +6 karmy rytuał
Kiro: +12 karmy, Spojrzenie astralne na 7, Matryca II na 3, dwa nowe zaklęcia

raport/raport20170109.txt · ostatnio zmienione: 2017/01/15 20:07 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG