Action disabled: revisions

To jest stara wersja strony!


Plany do realizacji

Gort

  • przekazanie listów Stetgarta
  • rady wojenne czy gdzie tam jest moja obecność potrzebna, ale niewątpliwie Gorcik będzie ździebko rozproszony bo sprawa zamachu na Bakari najważniejsza…
  • no i mała misja dyplomatyczna do domu Serafica… taki konflikt Gortowi nie w smak więc spróbuje załagodzić wyczyny tatuśka,
  • prośba do Dhalego - niech poleci jakiegoś emerytowanego szpiega, chce zatrudnić takiego do zwiększenia bezpieczeństwa rodziny, dostanie budżeta i ma robić co uważa za konieczne, żeby trudniej było odpierdolić ponownie taką akcję jaka miała miejsce…
  • spotkanie z Rathaelem jak będzie na miejscu, może będzie w stanie coś pomóc na tą truciznę - jak nie wyleczyć to może spowolnić to coś i kupić nam więcej czasu
  • odnaleźć i zabić Tyrlaana
  • dopaść wodza jednego z klanów Czaszkowych Wilków, Gondarra Podstępnego.
  • Ze sprzętowych rzeczy poczekam na razie co tam z identyfikacji wyjdzie a potem się pomyśli.
  • No na pewno po stosownym umówieniu Gort uda się złożyć uroczystą przysięgę królowi w związku z tarczą.
  • jako, że kontakty mam a i wojownik 6 kręgu to nie w kij dmuchał chciałbym się wkręcić na jakie narady wojenne i oczywiście zgłosić naszą zacną ekipę do udziału w dowolnym niezbędnym i oczywiście ryzykownym przedsięwzięciu (oj pokochają mnie za to, hehe), a najlepiej to wziąć udział w ataku na behemota a takowy na pewno będzie
  • chciałbym wynająć Zwiadowcę, który zdobyłby informacje o Czaszkowych Wilkach i Gondarze Podstępnym
  • na koniec najmniej ważne - jakby jacy uczniowie byli to mogę poszkolić
  • odszukanie Rathaela zadanie mu kilku ważnych pytań
  • wyjaśnić tajemnicę zniknięcia brata
  • Znaleźć mentora, zdolnego go szkolić na IV Krąg → Po 02 IV 1506TH, krewniak Frigdor, Wojownik V Kręgu, zbiera młodzież Neumani na 5 dniowe nauki zakończone rytuałem awansu (walka zbiorowa), koszt uczestnictwa to 630 ss, zawiera opłaty za trening, za nauki, błogosławieństwo Głosiciela, nocleg i wyżywienie, mentoring wyłącznie dla Domu Neumani.

Dhali

  • Nauka rozwinięcia Traceles Stride (samodzielnie) - 320/320
  • Nauka rozwinięcia Astral Tracking (samodzielnie) - 118/360
  • Nauka Percepcji od Kiro: 168h/168h
  • Ponowna nauka Percepcji od Kiro: 12h/168h
  • wizyty u rodziny, brat?, ojciec?, varshalija?, co się dzieje z matką, co u obu sióstr?
  • kontakt z Solthrodem Danbrasem: rozmowa o Rathaelu oraz informacjach z listów hefery, zdanie z relacji sytuacji na terenach gdzie byliśmy, zwłaszcza tych kawaleryszystów z throalu, info że najpewniej bedziemy wybierać się do przyczółka, żeby uratować wzrok Belori, pytanie o nauczyciela do awansu na krąg VIII, czy Oko może tu coś pomóc?
  • w zależności od tego co powie Solthred, albo zaczynam szukać mentora w wielkim targu / throalu albo nie
  • jak stoję z kasą? wycena kamieni szlachetnych od hefery, podzielić na 3 części i dać udziały pozostałym
  • wizyta u nachtiego, zwierzenie się z zewu magii Złodzieja, pytanie o radę i jego odczucia czy jest u Dhalego smykałka Złodzieja, zapytanie o możliwość sprawdzenia, może inicjacji? wspólne upicie się
  • ogarnięcie pomysłu biznesu na robienie map „Trafisz wszędzie z mapą Dhalego!”, połażenie po Bazarze i Wielkim Targu, zorientowanie się jakie nastroje, o czym się mówi, ile kosztują mapy, jakich map szukają dawcy, kto i gdzie za ile sprzedaje słowem czy to ma sens biznesowy?
  • wizyta u Charboyii, krótkie opowiedzenie bez newralgicznych szczegółów, no i Keleshanne… ;-)))
  • zakupy: coś na skrzypiące zawiasy :-)))
  • wizyta w Wielkiej Bibliotece u Gurnaga - wyniki badań nad puklerzem, następne tajniki?
  • wizyta u Tirnaga Ueraven, pogadanie, co w trawie piszczy
  • wizyta u Donovana Nasvara, pogadanie, co u niego
  • no i chyba wylądujemy u Nedena? :-)) wtedy można okazać listy i medalion
  • medalion do identyfikacji, Ajmar czy Abgar?
  • trzy próby Dhalego Tkania wątków (z karmą) podniesienia poziomu rzucania czarów u Kiro
  • udać się do olzimu Chorrolisa i zobaczyć czy ten zew do szlaków handlowych i zarabiania nie jest jakimś znakiem, w Dhalim ogniskują się dwie gałezie rodzinne, Dermule ktorzy przybyli z Landis wnoszą umiłowanie wolności i chęć niezależności (to linia matki i najmłodszej siostry), natomiast ojciec i brat są po stronie przedsiębiorczości, (dwie pozostałe siostry mają to i to), to co łączy cały ród to mocne przekonanie że rodzina jest NAJWAŻNIEJSZA i zawsze będzie na pierwszym miejscu; popatrz czy Chorrolis widzi w Dhalim zadatki na głosiciela, zostawiam Twojej decyzji (znaczy się decyzji Chorrolisa i Lochosta
  • ile chce za kamienicę ojciec Gorta? zorientować się niezależnie, pogadać to tu, to tam czy to uczciwa cena i jak to Ystane wygląda? jak daleko, jakie warunki, czy te kamienice to badziewie, kto mieszka w okolicy, gdzie są wyjścia itp.
  • jak już to wiadomo i tylko wtedy gdy to korzystna propozycja, wtedy zwołanie narady rodzinnej, co dalej robić, czy przenosić się do Throalu, czy robić dwie lokacje? Dhali obstawia że jak wybuchnie wojna, to ceny spadną i za domu już się wiele nie wyciągnie, a tak teraz jest mnóstwo wart
  • jak już wiadomo co postanowiła rodzina, listy wysłać do siostry w Urupie i siostry w Darranis, opisać co się tu dzieje i wypytać co u nich i co zamierzają, jaka u nich sytuacja, czasy niespokojne i rodzina musi się wspierać i trzymać razem / czekać na listy od nich
  • dać puklerz do identyfikacji Abgarowi
  • zbroja - popytać kto specjalizuje się w wiedzy o smokach i/lub gdzie znajdę Mistrza czarodzieja
  • zapodać do Oka Throalu sprawdzenie wątku Drazona Elcomiego, czy istnieje ktoś taki i czy wie o tym że u mnie był i sprawdzenie co stało się z więźniami, których gort dostarczył
  • skopiować mapę szlaku do Ardanyan i dalej do Tansiardy i/lub Syrtisów (z karmą)
  • skopiować mapę szlaku do Kratas i nad jezioro Vors
  • Po awansie (VII) ogłosić że mogę awansować ucznia (ponieważ było o mnie głośno w Throalu, to mogę spróbować wywindować cenę, 1,5)
  • znaleźć i zlikwidować Zamek Zabójców na Mglistych Bagnach
  • pokonać Tyrlaana
  • Zyskać sławę, jako Zwiadowca - odkrywca (przez wytyczanie nowych szlaków i tworzenie nowych map) poprzez podpisywanie map, rozprawianie o szlakach to sposób na budowanie sławy Dhali Dhermula)
  • odnaleźć zdrajcę Calvana Niebieskookiego, adepta Zwiadowcę i rozliczyć go stosownie do przewin.
  • Stworzyć nową mapę, nieznanego terenu (dowolnego)
  • Nauczyć się języka Theran
  • Zamówienie Balsamu Ostatniej Szansy u Arketa w Cechu (cena -15%)
  • Do rozważenia decyzja o przyjęciu na szkolenie Tirnaga Ueraven (Zwiadowca II Kręgu), zakończone Rytuałem Awansu
  • Poszukiwanie mentora, Zwiadowcy, który mógłby przeprowadzić przez Rytuał Awansu
  • Nauka: szlifowanie umiejętności Pierwsze Wrażenie (10 dni, koszt 60 ss),
  • zapisanie się na kursy nauki Targowanie się w Olzimie Chorrolisa (5 dni, koszt 15 ss), na pograniczu Dahnatów i Wedshel w Korytarzu Jothana
  • plan zakupu materiałów do kopiowania map (Writing Kit (quil pen, black ink + 10 parchment, 2 candles, 10 pieces of chalk - ~23ss, unusual), (color ink - ~25 ss/color - Rare).

Przedmiot od Omasu: przedmiot wątkowy od Omasu - pierścień obrony (+3 do OF), ale taki nietypowy, który miast Unik+1, ma Parowanie+1

Kiro

  • Nauka rozwinięcia Unrevealing (samodzielnie) - 140/140
  • Szkolenie u Abgara na II Krąg Czarodzieja - 8/40
  • Fire Heal (D) 6 → 7
  • Summon (Elemental Spirits) (D) 6 → 7
  • Enhanced Matrix 4 → 5
  • Enhanced Matrix 5 → 6
  • 5 pkt karmy uzupełniamy i zostaje nam 5 PL :)
  • resztę czasu wolnego spędzam na robocie w Białym Nietoperzu. Esencje do wplatanie kupuje u Bucyfała, po cenach hurtowych oczywiście :)
  • Jeśli starczy czasu to może pokręcę się po innych karczmach w Nowym Targu ;) proponując usługę wzmacniania drzwi i okien. W końcu czasy niespokojne, wojna i uchodźcy, żartów nie ma trzeba się zabezpieczać A wszystko to po cenach zapewne konkurencyjnych do throalskich mistrzów ;)
  • Poza tym na pewno co parę dni dyżur w świątyni Garlen.
  • Vudrak, wódz zbójów odpowiedzialnych za śmierć bliskich…odnaleźć, osądzić i wykonać wyrok.
  • Wynalezienie czaru zabezpieczającego maga przed przebrzydłymi efektami deszczu.
  • Wyleczenie polipów elfa Elwurfa, właściciela cukierni na Al. Pieprzowej w Wlk Targu
  • Trening Żywotności - 32/32
  • Podnieść swoją Zręczność, szkoląc się u Gorta (40/40h)
  • Odebrać opłacony Płaszcz Zimowych Nocy, z Emporarium Bucyfała. Dostępny po 25 III 1506TH.
  • Zebrać i przemyśleć materiały ze zlecenia w Wielkiej Bibliotece - księgi rozprawiające o Przysięgach Krwi - opłacony Research, konsulatacje po 06 IV 1506TH.

* Opracować i zapisać rytuał, formułę i proces tworzenia świetlnego kryształu

Przedmiot od Omasu: Thread Crystal Ringlet

Arket

* Nauczyć się pisma Theranskiego, żeby móc umieć czytać * Szkolenie Siły Woli 48h/48h * Nauka języka Therańskiego 240h/240h

  • Odebrać specyficzne zioła z Olzimu Garlen w dzielnycy Dahnat, w Korytarzach Bodal (Throal)

* Zwrócić dług do końca VI 1506TH w wysokości 10 420 ss do Gildii Alchemików JKM

  • W podzięce za szczególną truciznę, dostarczyć 4 sztuki gałek ocznych Jehutry, dla Thuwira Brodatego, krasnoluda, Ksenomanty, brata cechowego Gilidii Alchemików JKM

* Wydestylowany Eliksir Zdrowienia, opcja a) - oddać do Gildii JKM (cena rynkowa 50 - marża Gildii 15% - podatek 25% = 30 ss), opcja b) kupić solidną i zdobną, kryształową butlę (koszt 4 ss) i sprzedać po cenie rynkowej (zależnie od umiejętności targowania się) poza Throalem, bez deklaracji podatkowej.

  • Jako Brat cechowy Gildii Alchemicznej JKM, Arket ile zdobędzie stosowne składniki może produkować wszystkie eliksiry z kategorii Unusual (Booster Potion, Halt Illnes, Kelix Poultice, Resist Disease, Resist Poison) zna też receptury trucizn (Padendra i Eyebite). Dopiero po osiągnięciu mistrzostwa (Mistrz cechowy w świecie gry) ma dostęp do receptur z kategorii Very Rare. Kategoria Rare, wymaga umiejętności na poziomie minimum 5.

Przedmioty wzorca

Pomniejszy może mieć wątek maksimum do 5 poziomu. I tak jak każdy przedmiot wzorca może mieć tylk jeden taki wątek

Wątek można połączyć z wybraną zdolnością właściciela:

dowolny talent, dowolna obrona, próg ran i pancerz duchowy.

Acha, przy próbie tkania wątku trzeba mieć duży sukces w przypadku przedmiotów pomniejszych:

1 poziom wątka - trudność 9, sukces min: 15
2 poziom - trudność 11 - sukces min: 17
3 poziom - trudność 13 - sukces min: 20
4 poziom - trudność 15 - sukces min: 23
5 poziom - trudność 16 - sukces min: 24

news/plany.1581335276.txt.gz · ostatnio zmienione: 2020/02/10 12:47 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG