To jest stara wersja strony!
Na szlaku zawsze w plecaku Gorta. W domu - w szkatułce (klucz i zamek 12)
Sejf w domu Arketa (zamek 15, OM 13)
Wynajęte mieszkanie w Throalu (własność Drisama), dzieli wraz z Dhalim
Członkostwo w Kręgu Mistrzów Żywiołow JKM:
Obowiązki to:
Liczysz koszty materiałów, gildia to wycenia i sprzedaje. Od kwoty sprzedazy odliczasz swoje koszty. Z tego co zostanie oni zabierają 30%. I z tego co zostaje, odpalasz Runewindowi 10%
Przykład:
Duży kryształ świetlny. Przy zakupie esencji ognia za średnią cene (75 sr) i gotowy, obrobiony i wyszlifowany kryształ (60 sr), to koszty mamy 130 sr. Gildia załóżmy, że sprzeda to za 200 sr.
Odliczasz swój koszt. Oni z zysku 70 sr zabierają 30% czyli 21 sr.
Dostajesz 49 sr. Z czego potem Runewindowi oddajesz 5 sr.
W związku z czym na 1 dużym krysztale masz około 45 sr zarobku.
Oczywiście to ewidencjonujesz w księgasz i na końcu roku płacisz podatek Throalowi :) ale to już inna sprawa.
Posiadając pióro dorosłego Chmuroptaka, Kiro jest w stanie transformować zaklęciem Płaszcz Sokoła swoje ciało w postać Chmuroptaka. Zaklęcie utrzymuje tę formę przez tyle godzin ile poziomów talentu Rzucanie Czarów aktualnie posiada. W postaci CHmuroptaka zachowuje jego cechy fizyczne, ale cechy mentalne Kiro pozostają bez zmian. Może rzucać zaklęcia nie wymagające gestów, czy mowy. Ataki fizyczne i prędkość ruchu są takie jak Chmuroptaka.
Charakterystyka:
Zręczność: 10 (2k8)
Siła: 20 (2k12+k10) (Carrying Capacity: 1 705 kg)
Wytrzymałość: 20 (2k12+k10)
Percepcja (Kiro): 8 (2k6)
Siła Woli (Kiro): 7 (k12)
Charyzma (Kiro): 7 (k12)
Inicjatywa: 10 (2k8)
Obrona fizyczna: 11
Obrona magiczna (Kiro): 12
Obrona społeczna (Kiro): 9
Pancerz fizyczny: 5
Pancerz duchowy (Kiro): 11
Akcje: 2
Atak (4): 14 (2k12)
Obrażenia:
Dziób (5): 25 (2k12+k10+k8)
Pazury (2): 22 (2k12+2k6)
Próg życia: 127
Próg przytomności: 115
Próg ran: 25
Testy zdrowienia: x9 (2k12+k10)
Zachowanie równowagi: 20 (2k12+k10)
Moce:
Zmysł wzroku: 12 (2k10)
Ruch (prosta akcja w walce):
8m / runda - na ziemi
20m / runda - w powietrzu
200m / minutę, 12 mil/h, 96 mil / doba (maks)
Posiadając pióro sokoła, Kiro jest w stanie transformować zaklęciem Płaszcz Sokoła swoje ciało w postać sokoła. Zaklęcie utrzymuje tę formę przez tyle godzin ile poziomów talentu Rzucanie Czarów aktualnie posiada. W postaci sokoła zachowuje jego cechy fizyczne, ale cechy mentalne Kiro pozostają bez zmian. Może rzucać zaklęcia nie wymagające gestów, czy mowy. Ataki fizyczne i prędkość ruchu są takie jak sokoła.
Charakterystyka:
Zręczność: 8 (2k6)
Siła: 3 (k6-1)
Wytrzymałość: 4 (k6)
Percepcja (Kiro): 8 (2k6)
Siła Woli (Kiro): 7 (k12)
Charyzma (Kiro): 7 (k12)
Inicjatywa: 8 (2k6)
Obrona fizyczna: 12
Obrona magiczna (Kiro): 12
Obrona społeczna (Kiro): 9
Pancerz fizyczny: 0
Pancerz duchowy (Kiro): 11
Akcje: 2
Atak (3): 11 (k10+k8)
Obrażenia:
Dziób (5): 8 (2k6)
Pazury (3): 6 (k10)
Próg życia: 40
Próg przytomności: 27
Próg ran: 7
Testy zdrowienia: x2 (k6)
Zachowanie równowagi: 6 (k10)
Moce:
Zmysł wzroku: 9 (k8+k6)
Polowanie: 9 (k8+k6)
Tropienie: 10 (2k8)
Ruch (prosta akcja w walce):
4m / runda - na ziemi
18m / runda - w powietrzu
180m / minutę, 10 mil/h, 80 mil / doba (maks)
16m/ runda
20 minut lotu (po 1 min na start/lądowanie): 2,8 mili
8 mil / h, 64 mile / doba (maks)
DEX: 9 STR: 9 TOU: 9 PER: 9 WIL: 9 CHA: 9
Physical Defense: 12, Spell Defense: 16, Social Defense: 16