Kiro
Majątek
Strój codzienny (na sobie)
szeroką koszulę, zapinana z tyłu, w kolorze szaro-turkusowym
bufiaste luźne spodnie z jedwabiu, czarne
pas z materiału dość szeroki, barwiony na żółto, za który dałoby się zatknąć sakiewkę i nową fajkę
Uzbrojenie
Ekwipunek na szlaku
Fajka z almarrańskiego drewna, prezent od Jeeboo
Szczelny, drewniany pojemnik na kawę (500g)
mosiężny tygielek do zaparzania kawy
Zestaw narzędzi do rzeźbienia w drewnie
Eliksiry
Na szlaku zawsze w plecaku Gorta. W domu - w szkatułce (klucz i zamek 12)
Sprzęt magiczny
Amulet krwi - Darksight Eye, założony;
Amulety krwi: pływania i oddychania pod wodą, zdjęte;
Brosza ostrzeżenia,
Magiczna księga (zniszczona),
Przedmiot Matryca - Naszyjnik
Pierścień mistrza
Przedmiot wzorca - <figurka szachowa (ZAWSZE przy sobie)
Magiczna kukiełka - chowaniec
Orichalkowy pojemnik na esencję żywiołów (zrobiony dla wietrzniaka, z mocowaniami i wieczkiem) (na szlaku przy sobie, inaczej w domu)
Wątkowa bransoleta: Mgły Akarem (wątek poz. 6)
Gotówka
Srebro: 57 (przy sobie)
Złoto: 7 (przy sobie)
Sejf w domu Arketa (zamek 15, OM 13)
12 srebrników z Krwawej Puszczy (w sejfie)
Srebrna szpila z jadeitem (30sr), bransoleta (10sr)
W sejfie: 100 sztuk złota
Sejf Kiro w mieszkaniu Arketa: Ulepszony magcznie zamek (trudność 15, spell defence 13), ma pułapkę jak ktoś nie włoży właściwego klucza (tylko np wytrychem). Pułapka to standardowy fireball w ryj. (efekt step 15, k12+2k6 obrażeń od ognia w promieniu 4m)
Prowiant
Odzież
Wietrzniacki Płaszcz Zimowych Nocy (na szlaku przy sobie, inaczej w domu)
Strój odświętny, bogato zdobiony (w domu w szafie)
Dokumenty
Dokument Obywatelstwa Throalu, (w sejfie w domu)
Umowa stowarzyszeniowa z Okiem Throalu (05.04.1506TH), (w sejfie w domu)
Inne
Almarańskie kessris 1,5 l (prezent od Elwurfa) (w domu na
spec okazje)
Order Wierności Koronie nadany przez króla Nedena 15 Charassa 1508 TH (w sejfie)
Medalion członka Kręgu Mistrzów Żywiołów Jego Królewskiej Mości (przy sobie)
niewielkie drewniane pudełeczko i 40 drewnianych figur szachowych. (w domu)
Pióro chmuroptaka, pióro sokoła (przy sobie na szlaku inaczej w domu)
Materac, (w domu)
Nieruchomości
Wynajęte mieszkanie w Throalu (własność Drisama), dzieli wraz z Dhalim
Zasoby
Członkostwo w Kręgu Mistrzów Żywiołow JKM:
dostęp do zaklęć MŻ
dostęp do ksiąg o teorii i praktyce
dostęp do większości receptur rynkowych przedmiotów magicznych (wszystkie Unusual i wybrane Rare)
dostęp do laboratorium
kupno komponentów po cenach rynkowych bez długotrwałego oczekiwania
Obowiązki to:
robocizna na rzecz Kręgu (wykonywanie zamówionych wyrobów magicznych)
szkolenie innych członków po cenach minimalnych
udostępnianie zaklęć z własnej księgi na życzenie
prawo pierwokupu znalezionych magicznych artefaktów (gdyby Kiro chciał coś sprzedać)
Tworzenie wątkowych przedmiotów
Liczysz koszty materiałów, gildia to wycenia i sprzedaje. Od kwoty sprzedazy odliczasz swoje koszty. Z tego co zostanie oni zabierają 30%. I z tego co zostaje, odpalasz Runewindowi 10%
Przykład:
Duży kryształ świetlny. Przy zakupie esencji ognia za średnią cene (75 sr) i gotowy, obrobiony i wyszlifowany kryształ (60 sr), to koszty mamy 130 sr. Gildia załóżmy, że sprzeda to za 200 sr.
Odliczasz swój koszt. Oni z zysku 70 sr zabierają 30% czyli 21 sr.
Dostajesz 49 sr. Z czego potem Runewindowi oddajesz 5 sr.
W związku z czym na 1 dużym krysztale masz około 45 sr zarobku.
Oczywiście to ewidencjonujesz w księgasz i na końcu roku płacisz podatek Throalowi :) ale to już inna sprawa.
16m/ runda
20 minut lotu (po 1 min na start/lądowanie): 2,8 mili
8 mil / h, 64 mile / doba (maks)
Sprzymierzony duch powietrza - Delryen (Siła 5)
DEX: 9 STR: 9 TOU: 9 PER: 9 WIL: 9 CHA: 9
Physical Defense: 12, Spell Defense: 16, Social Defense: 16