Kiro

Majątek

Strój codzienny (na sobie)
  • szeroką koszulę, zapinana z tyłu, w kolorze szaro-turkusowym
  • bufiaste luźne spodnie z jedwabiu, czarne
  • pas z materiału dość szeroki, barwiony na żółto, za który dałoby się zatknąć sakiewkę i nową fajkę
Uzbrojenie
  • wietrzniacki kościany mieczyk, (przy sobie)
  • Kryształowa kolczuga wątkowa (na sobie)
Ekwipunek na szlaku
  • Fajka z almarrańskiego drewna, prezent od Jeeboo
  • Szczelny, drewniany pojemnik na kawę (500g)
  • mosiężny tygielek do zaparzania kawy
  • Zestaw narzędzi do rzeźbienia w drewnie
Eliksiry

Na szlaku zawsze w plecaku Gorta. W domu - w szkatułce (klucz i zamek 12)

Sprzęt magiczny
  • Amulet krwi - Darksight Eye, założony;
  • Amulety krwi: pływania i oddychania pod wodą, zdjęte;
  • Brosza ostrzeżenia,
  • Magiczna księga (zniszczona),
  • Przedmiot Matryca - Naszyjnik
  • Pierścień mistrza
  • Przedmiot wzorca - <figurka szachowa (ZAWSZE przy sobie)
  • Magiczna kukiełka - chowaniec
  • Orichalkowy pojemnik na esencję żywiołów (zrobiony dla wietrzniaka, z mocowaniami i wieczkiem) (na szlaku przy sobie, inaczej w domu)
  • Wątkowa bransoleta: Mgły Akarem (wątek poz. 6)
Gotówka
  • Srebro: 57 (przy sobie)
  • Złoto: 7 (przy sobie)

Sejf w domu Arketa (zamek 15, OM 13)

  • 12 srebrników z Krwawej Puszczy (w sejfie)
  • Srebrna szpila z jadeitem (30sr), bransoleta (10sr)
  • W sejfie: 100 sztuk złota
  • Sejf Kiro w mieszkaniu Arketa: Ulepszony magcznie zamek (trudność 15, spell defence 13), ma pułapkę jak ktoś nie włoży właściwego klucza (tylko np wytrychem). Pułapka to standardowy fireball w ryj. (efekt step 15, k12+2k6 obrażeń od ognia w promieniu 4m)
  • Depozyt u Gorta w jego posiadłości: 500 ss,
  • 350 sr i 225 zł depozyt w Throalu u Gorta
Prowiant
  • bukłaczek 0,5l, (na szlaku)
Odzież
  • Wietrzniacki Płaszcz Zimowych Nocy (na szlaku przy sobie, inaczej w domu)
  • Strój odświętny, bogato zdobiony (w domu w szafie)
Dokumenty
  • Dokument Obywatelstwa Throalu, (w sejfie w domu)
  • Umowa stowarzyszeniowa z Okiem Throalu (05.04.1506TH), (w sejfie w domu)
Inne
  • Almarańskie kessris 1,5 l (prezent od Elwurfa) (w domu na spec okazje)
  • Order Wierności Koronie nadany przez króla Nedena 15 Charassa 1508 TH (w sejfie)
  • Medalion członka Kręgu Mistrzów Żywiołów Jego Królewskiej Mości (przy sobie)
  • niewielkie drewniane pudełeczko i 40 drewnianych figur szachowych. (w domu)
  • Pióro chmuroptaka, pióro sokoła (przy sobie na szlaku inaczej w domu)
  • Materac, (w domu)
Nieruchomości

Wynajęte mieszkanie w Throalu (własność Drisama), dzieli wraz z Dhalim

Zasoby

Członkostwo w Kręgu Mistrzów Żywiołow JKM:

  • dostęp do zaklęć MŻ
  • dostęp do ksiąg o teorii i praktyce
  • dostęp do większości receptur rynkowych przedmiotów magicznych (wszystkie Unusual i wybrane Rare)
  • dostęp do laboratorium
  • kupno komponentów po cenach rynkowych bez długotrwałego oczekiwania

Obowiązki to:

  • robocizna na rzecz Kręgu (wykonywanie zamówionych wyrobów magicznych)
  • szkolenie innych członków po cenach minimalnych
  • udostępnianie zaklęć z własnej księgi na życzenie
  • prawo pierwokupu znalezionych magicznych artefaktów (gdyby Kiro chciał coś sprzedać)
Tworzenie wątkowych przedmiotów

Liczysz koszty materiałów, gildia to wycenia i sprzedaje. Od kwoty sprzedazy odliczasz swoje koszty. Z tego co zostanie oni zabierają 30%. I z tego co zostaje, odpalasz Runewindowi 10% Przykład:
Duży kryształ świetlny. Przy zakupie esencji ognia za średnią cene (75 sr) i gotowy, obrobiony i wyszlifowany kryształ (60 sr), to koszty mamy 130 sr. Gildia załóżmy, że sprzeda to za 200 sr. Odliczasz swój koszt. Oni z zysku 70 sr zabierają 30% czyli 21 sr. Dostajesz 49 sr. Z czego potem Runewindowi oddajesz 5 sr. W związku z czym na 1 dużym krysztale masz około 45 sr zarobku. Oczywiście to ewidencjonujesz w księgasz i na końcu roku płacisz podatek Throalowi :) ale to już inna sprawa.

Zaklęcie Metalowe skrzydła

16m/ runda
20 minut lotu (po 1 min na start/lądowanie): 2,8 mili
8 mil / h, 64 mile / doba (maks)

Sprzymierzony duch powietrza - Delryen (Siła 5)

DEX: 9 STR: 9 TOU: 9 PER: 9 WIL: 9 CHA: 9
Physical Defense: 12, Spell Defense: 16, Social Defense: 16

kiro/majatek.txt · ostatnio zmienione: 2021/05/13 16:54 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG