Punkty Legend

Za sesje, z 13.05
Pula legend: III - 200-500 (350), Suma PL za jedną sesję: III - 800 - 2000 (1400)

1 spełnienie celów sesji (do 1 maksymalnej)
2 Konflikty (do 1 maksymalnej)
3 Zdobycie magicznych skarbów (do 1 maksymalnej)
4 indywidualne czyny (do 1 średniej)
5 odgrywanie (do 1 średniej)
6 Spełnienie celów przygody (na końcu)

Cele sesji:
Udaremnienie zamachu stanu - 500 PL

Konflikty:
Pokonanie Urrusa i fanatyków - 500 PL

Indywidualne czyny:
Arket - wejście na salę audiencyjną - 150 PL
Gort - wywarcie zemsty na Urrusie - 150 PL
Dhali - przełamanie paaraliżującej magii i „negocjacje” z J'rolem - 150 PL
Kiro - uratowanie Varulusa przed zatrutym ostrzem perfumiarza - 150 PL

Odgrywanie: 300 PL

Spełnienie celów przygody: 500 PL

Łącznie:
każdy z osobna - 1 950 PL

Straty:
Karma?
Kiro - zbroja do naprawy, złamana goleń prawej nogi
Gort - zbroja do wyrzucenia, połamane żebra, uszkodzona opłucna, poważne rany naddobojczykowe
Arket - ciężkie oparzenia nóg
Dhali - uszkodzenie krtani i poparzenie dróg oddechowych

raport/raport20150513.txt · ostatnio zmienione: 2015/05/15 15:13 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG