Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronachPoprzednia wersja
zasady:nazwanie_druzyny [2020/01/19 12:46] gerionzasady:nazwanie_druzyny [2020/01/19 12:58] (aktualna) gerion
Linia 2: Linia 2:
  
 == ED3 == == ED3 ==
-1. Wybranie Imienia dla drużyny +1. Wybranie Imienia dla drużyny\\  
-2. Stworzenie symbolu drużyny przez wszystkich członków grupy +2. Stworzenie symbolu drużyny przez wszystkich członków grupy\\  
-3. Każdy z członków drużyny wykonuje przedmiot, który odzwierciedla role postaci w drużynie. Te przedmioty, po zakończeniu rytuału i złożeniu Przysięgi staja się pomniejszymi przedmiotami wzorca Drużyny. +3. Każdy z członków drużyny wykonuje przedmiot, który odzwierciedla role postaci w drużynie. Te przedmioty, po zakończeniu rytuału i złożeniu Przysięgi staja się pomniejszymi przedmiotami wzorca Drużyny.\\  
-4. Drużyna odprawia rytuał Nazwania, który tworzy prawdziwy wzorzec grupy +4. Drużyna odprawia rytuał Nazwania, który tworzy prawdziwy wzorzec grupy.\\  
-5. Członkowie składają grupową przzysięgę - Obietnicę Krwi. Ten akt kończy tworzenie prawdziwego wzorca i drużyna staje się Drużyną Nazwaną+5. Członkowie składają grupową przzysięgę - Pokój Krwi. Ten akt kończy tworzenie prawdziwego wzorca i drużyna staje się Drużyną Nazwaną.\\ 
  
 +Symbol, podobnie jak i Imię druzyny, powinien w jakiś sposób reprezentować grupę. Przy jego graficznym tworzeniu powinien uczestniczyć każdy z adeptów. Symbol ten, może być noszony przez członków Drużyny jako amulet, tatuaż, ozdoba płaszcza, rycina na broni, cokolwiek innego co nadaje się do umieszczenia graficznej reprezentacji drużyny. Nie ma jednak w sobie żadnych magicznych właściwości.
 +
 +Przy tworzeniu indywidualnych przedmiotów, można na nich umieścić własnie symbol. Ułatwi to magiczne powiązanie między przedmiotem, a prawdziwym wzorcem drużyny.
 +
 +Rytuał Nazwania nie jest jednoznacznie określony. Każda grupa będzie miała swoja wersję, czy to wobec okoliczności (otoczenia) czy też samego przebiegu. Zwykle lider grupy zaczyna prowadzić rytuał.
 + 
 +Ostatecznym zakończeniem rytuały jest zawarcie Pokoju Krwi - jego specyficznej odmiany - przez wszystkich członków. Adept składa tę przysięgę wobec Drużyny, a więc odnosi 2 obrażenia od magii krwi. Przysięgę tę należy odnawiać co roku, podobnie jak standardowy Pokój Krwi. 
 +
 +Od tej pory formuje się Prawdziwy Wzorzec Drużyny. Każdy adept ma do niego dostęp poprzez przedmiot który stworzył, a który stał się Pomniejszym Przedmiotem wzorca drużyny. Może go więc użyć by utkać wątek do Prawdziwego Wzorca i połączyć jego magiczną energię ze swoim wzorcem wzmacniając wybrany talent, zdolność lub cechę. 
  
zasady/nazwanie_druzyny.txt · ostatnio zmienione: 2020/01/19 12:58 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG