Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronachPoprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
Nowa wersjaNastępna rewizja po obu stronach
kiro:majatek [2021/03/12 16:51] gerionkiro:majatek [2021/04/22 21:33] gerion
Linia 8: Linia 8:
  
 ==Strój codzienny (na sobie)== ==Strój codzienny (na sobie)==
-  * wietrzniacka jedwabna koszula(biała),  +  * piżama chorego 
-  * spodnie ze skóry,  + 
-  * lekkie wysokie buty ze skóry,  +
-  * wietrzniacki płaszcz ochronny, +
  
 ==Uzbrojenie== ==Uzbrojenie==
Linia 19: Linia 17:
 ==Ekwipunek na szlaku== ==Ekwipunek na szlaku==
  
-  * wietrzniacka fajka, prezent od klanu Kunocha (przy sobie) +
-  * ziele fajkowe (przy sobie)+
  
  
 ==Eliksiry== ==Eliksiry==
 Na szlaku zawsze w plecaku Gorta. W domu - w szkatułce (klucz i zamek 12) Na szlaku zawsze w plecaku Gorta. W domu - w szkatułce (klucz i zamek 12)
-  * Zestaw uzupełniający medykamentów x 5, (w plecaku Gorta) +
-  * Eliksiry leczenia x 2 (jeden u Gorta drugi u Kiro)+
  
  
Linia 32: Linia 28:
 ==Sprzęt magiczny== ==Sprzęt magiczny==
   * Amulet krwi - Darksight Eye, założony;    * Amulet krwi - Darksight Eye, założony; 
-  * Amulet krwi - Pochłonięcia Ciosu, założony; 
   * Amulety krwi: pływania i oddychania pod wodą, zdjęte;   * Amulety krwi: pływania i oddychania pod wodą, zdjęte;
   * Brosza ostrzeżenia,    * Brosza ostrzeżenia, 
-  * Magiczna księga (własna), +  * Magiczna księga (zniszczona), 
   * Przedmiot Matryca - Naszyjnik    * Przedmiot Matryca - Naszyjnik 
   * Pierścień mistrza   * Pierścień mistrza
-  * Przedmiot wzorca - figurka szachowa (ZAWSZE przy sobie) +  * Przedmiot wzorca - <del>figurka szachowa</del> drewniany kikucik (ZAWSZE przy sobie) 
-  * Magiczna kukiełka - chowaniec +  * <del>Magiczna kukiełka</del> nadpalony wiecheć - chowaniec 
-  * Błogosławieństwo Upandala - narzędzia (na szlaku przy sobie, inaczej w domu) +   * Orichalkowy pojemnik na esencję żywiołów (zrobiony dla wietrzniaka, z mocowaniami i wieczkiem) (na szlaku przy sobie, inaczej w domu)
-  * Orichalkowy pojemnik na esencję żywiołów (zrobiony dla wietrzniaka, z mocowaniami i wieczkiem) (na szlaku przy sobie, inaczej w domu)+
   * Wątkowa bransoleta: Mgły Akarem (wątek poz. 6)   * Wątkowa bransoleta: Mgły Akarem (wątek poz. 6)
  
  
 ==Gotówka== ==Gotówka==
-  * Srebro: 12 (przy sobie) +  * Srebro: (przy sobie) 
-  * Złoto: 10 (przy sobie)+  * Złoto: (przy sobie)
  
 Sejf w domu Arketa (zamek 15, OM 13) Sejf w domu Arketa (zamek 15, OM 13)
Linia 63: Linia 57:
 ==Prowiant== ==Prowiant==
   * bukłaczek 0,5l, (na szlaku)   * bukłaczek 0,5l, (na szlaku)
-  * Słój z kawą (pełen) miarka i tygielek. (na szlaku w plecaku Gorta)+
  
 ==Odzież== ==Odzież==
   * Wietrzniacki Płaszcz Zimowych Nocy (na szlaku przy sobie, inaczej w domu)   * Wietrzniacki Płaszcz Zimowych Nocy (na szlaku przy sobie, inaczej w domu)
   * Strój odświętny, bogato zdobiony (w domu w szafie)   * Strój odświętny, bogato zdobiony (w domu w szafie)
-  * Stylowa żółta czapka (w torbie przy sobie)+
  
  
Linia 77: Linia 71:
 ==Inne== ==Inne==
   * Almarańskie kessris 1,5 l (prezent od Elwurfa) (w domu na spec okazje)   * Almarańskie kessris 1,5 l (prezent od Elwurfa) (w domu na spec okazje)
-  * 1 drewniana figurki od Runewinda Milczącego (przy sobie) 
   * Order Wierności Koronie nadany przez króla Nedena 15 Charassa 1508 TH (w sejfie)   * Order Wierności Koronie nadany przez króla Nedena 15 Charassa 1508 TH (w sejfie)
   * Medalion członka Kręgu Mistrzów Żywiołów Jego Królewskiej Mości (przy sobie)   * Medalion członka Kręgu Mistrzów Żywiołów Jego Królewskiej Mości (przy sobie)
Linia 115: Linia 108:
  
  
-==Chmuroptak== 
-Posiadając pióro dorosłego Chmuroptaka, Kiro jest w stanie transformować zaklęciem //Płaszcz Sokoła// swoje ciało w postać Chmuroptaka. Zaklęcie utrzymuje tę formę przez tyle godzin ile poziomów talentu Rzucanie Czarów aktualnie posiada. W postaci CHmuroptaka zachowuje jego cechy fizyczne, ale cechy mentalne Kiro pozostają bez zmian. Może rzucać zaklęcia nie wymagające gestów, czy mowy. Ataki fizyczne i prędkość ruchu są takie jak Chmuroptaka. 
- 
-**Charakterystyka:** \\  
-Zręczność: 10 (2k8) \\  
-Siła: 20 (2k12+k10) (Carrying Capacity: 1 705 kg)\\  
-Wytrzymałość: 20 (2k12+k10) \\  
-Percepcja (Kiro): 8 (2k6) \\  
-Siła Woli (Kiro): 7 (k12) \\  
-Charyzma (Kiro): 7 (k12) \\  
- \\  
-Inicjatywa: 10 (2k8) \\  
- \\  
-Obrona fizyczna: 11 \\  
-Obrona magiczna (Kiro): 12 \\  
-Obrona społeczna (Kiro): 9 \\  
- \\  
-Pancerz fizyczny: 5 \\  
-Pancerz duchowy (Kiro): 11 \\  
- \\  
-Akcje: 2 \\  
- \\  
-Atak (4): 14 (2k12) \\  
-Obrażenia: \\  
-Dziób (5): 25 (2k12+k10+k8) \\  
-Pazury (2): 22 (2k12+2k6) \\  
- \\  
-Próg życia: 127 \\  
-Próg przytomności: 115 \\  
-Próg ran: 25 \\  
-Testy zdrowienia: x9 (2k12+k10) \\  
-Zachowanie równowagi: 20 (2k12+k10) \\  
- \\  
-Moce: \\  
-Zmysł wzroku: 12 (2k10) \\  
- \\  
-Ruch (prosta akcja w walce): \\  
-8m / runda - na ziemi \\  
-20m / runda - w powietrzu \\  
-200m / minutę, 12 mil/h, 96 mil / doba (maks) \\  
- 
-== Sokół ==  
-Posiadając pióro sokoła, Kiro jest w stanie transformować zaklęciem //Płaszcz Sokoła// swoje ciało w postać sokoła. Zaklęcie utrzymuje tę formę przez tyle godzin ile poziomów talentu Rzucanie Czarów aktualnie posiada. W postaci sokoła zachowuje jego cechy fizyczne, ale cechy mentalne Kiro pozostają bez zmian. Może rzucać zaklęcia nie wymagające gestów, czy mowy. Ataki fizyczne i prędkość ruchu są takie jak sokoła. 
  
-**Charakterystyka:** \\  
-Zręczność: 8 (2k6) \\  
-Siła: 3 (k6-1) \\  
-Wytrzymałość: 4 (k6) \\  
-Percepcja (Kiro): 8 (2k6) \\  
-Siła Woli (Kiro): 7 (k12) \\  
-Charyzma (Kiro): 7 (k12) \\  
- \\  
-Inicjatywa: 8 (2k6) \\  
- \\  
-Obrona fizyczna: 12 \\  
-Obrona magiczna (Kiro): 12 \\  
-Obrona społeczna (Kiro): 9 \\  
- \\  
-Pancerz fizyczny: 0 \\  
-Pancerz duchowy (Kiro): 11 \\  
- \\  
-Akcje: 2 \\  
- \\  
-Atak (3): 11 (k10+k8) \\  
-Obrażenia: \\  
-Dziób (5): 8 (2k6) \\  
-Pazury (3): 6 (k10) \\  
- \\  
-Próg życia: 40\\  
-Próg przytomności: 27 \\  
-Próg ran: 7 \\  
-Testy zdrowienia: x2 (k6) \\  
-Zachowanie równowagi: 6 (k10) \\  
- \\  
-Moce: \\  
-Zmysł wzroku: 9 (k8+k6) \\  
-Polowanie: 9 (k8+k6) \\  
-Tropienie: 10 (2k8) \\  
-Ruch (prosta akcja w walce): \\  
-4m / runda - na ziemi \\  
-18m / runda - w powietrzu \\  
-180m / minutę, 10 mil/h, 80 mil / doba (maks) \\  
  
 ==Zaklęcie Metalowe skrzydła ==  ==Zaklęcie Metalowe skrzydła == 
kiro/majatek.txt · ostatnio zmienione: 2021/05/13 16:54 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG