Punkty Legend

Za sesje z 09.10.2020
Pula legend VII - 1650–4900 (3275)
Pula legend VIII - 2350–7000 (4675)

1 spełnienie celów sesji (do 1 maksymalnej)
2 Konflikty (różnie)
3 Zdobycie magicznych skarbów (do 1 maksymalnej)
4 indywidualne czyny (do 1 średniej)
5 odgrywanie (bonus do 300 PL)
6 Spełnienie celów przygody (na końcu)

Cele sesji:
Poboczne: Znaleźć metodę pomocną w ukryciu baty, przed wyruszeniem do Throalu (minimalna)- 100%
Poboczne: Zyskać przychylność Tressg Gorące Niebo (minimalna)
Poboczne: Przeprowadzić plemię Żelaznej Pięści w bezpieczne rejony (średnia)
Zdobyć artefakt plemienia Żelaznej Pięści, który pomoże ukryć therańską batę (maksymalna)

Cel przygody:
Zaprowadzić zdobytą batę do królestwa Throalu (maksymalna)

Konflikty:
brak

Skarby:
brak

Indywidualne czyny:
Dhali - zdobycie wiedzy Oka Throalu o orkowym plemieniu (1/2 minimalnej)

Odgrywanie:
Dhali Gort, Kiro, bonus +300 PL

Łącznie:
Kiro 2350 + 300 = 2650 PL
Gort 1650 + 300 = 1950 PL
Dhali 1650 +825 +300 = 2775 PL

Karma:
Dhali -1
Gort -1

Inne:
Pokój w Czerwonym Grzebieniu (secur lock) - 15 sr/noc
Posiłki w Grzebieniu - 9sr/dzień
T'sokata (trzcinowy bimber z kijanką) - 5sr puchar
Sel'ecca (słodki spiritus z esencją Wody+sok) - 40sr butelka
Wodna taksówka w kanałach - 1-2 sr/kurs